úterý 10. června 2008

Nahoru a dolu

Takhle bych asi charakterizoval uplynulý den. V tomhle článku si moc srandy neužijete, protože na to za a) nemám náladu, za b) nemám na to náladu a za c) na to dnes opravdu nemám náladu! Radka to před chvílí perfektně komentovala...dnes byly asi nějaké sluneční erupce:-)! Počasí nádherné, ale jako by to nemělo vliv na náladu. Chvilku pohoda a chvilku zase depka... A vrcholem všeho byl večer... co bylo v práci není důležité, ale po návratu domů, kdy jsem zapnul svoje jediné spojení z domovem(počítač) jsem zjistil něco, co mě hodně překvapilo, naštvalo a v neposlední řadě taky dost rozesmutnělo!

Vám všem, kterým se líbil náš blog Mišáci, vám všem ,kteří jste si ho dali do odkazů, vám všem chci vzkázat, že blog byl smazán. A to ne mnou, natož po poradě se mnou! Takže alespoň já se vám tímto způsobem omlouvám. Něco přes 70 článků(z většiny mých) je v tahu a to doslova! Občas jsem v nich listoval, protože jsem v nich před několika měsíci popisoval(i) první zážitky z ostrova. Jak se zrodil nápad, cesta, první krůčky, první práce a tak dále. I jeho úprava zabrala spoustu času...a teď? Všechno je pryč a já nemám slov! Víc vám dnes nenapíšu a vyhlašuju několik dní smutku:-). Jednak nemám teď moc inspiraci a taky mě to hodně mrzí a musím si toho dost srovnat v hlavě... Takže se mějte a budu se těšit, že mi budete stále držet palce i na tomto blogu.

P.S. zítra jsem ještě přihodím pár fotek z posledních dní, ale jinak opravdu vyhlašuju na pár dní článkové prázdniny, ať si odemě odfrknete:-).

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

V zivote jsou veci co nas dokazou nastvat , zranit a zbavit chute do zivota (psani blogu) ale tim ze nebudes psat budes zranovat nas ctenare . To si preci nevezmes na triko !!! Cooo???