úterý 17. června 2008

Letí to

Aby jste si zase ráno mohli při kávičce počíst, tak tu ještě dnes večer něco nadatluju:-).

Je 17. června a já oslavuji další uplynulý měsíc v zahraničí...celkem už čtvrtý. Pořád jsem takový pracant v plenkách:-). Angličina je lepší a lepší, ale ještě to dá hromadu práce. No a dá se říct, že se pořád rozkoukávám a hledám se. Jinak se tu máme skvěle...3x týdně naše domácí fitko, 2x týdně perfektní a profesionální masáže od Radky, skoro každý víkend někam cestujeme a poznáváme nová místa...budu se opakovat, ale cestu do zahraničí můžu každému jen doporučit. Hromada zkušeností, jazyky, cestování a v neposlední řadě i kačky = splněné sny!! A i přes to, že se v poslední době nevyvíjí kurz euro - koruna dobře, tak mě to moc netrápí, protože tady to přeci není jen o penězích, i když jsou důležité.

No ale teď jsem chtěl psát o něčem jiném. Čas kvapí, léto uteče jako voda a přiblíží se datum mojí návštěvy. Proto bych touto formou chtěl informovat všechny, že se v Čechách ukážu od 29. 9. do 10.10. Celkem budu mít dovču na 14 dní, ale protože mě čeká cesta autem a z toho vyplývá i trajektem, tak to chvilku potrvá, než se k vám dostanu. Je to celkem 1850km. Autí beru proto, že nutná technická, změnit kola a také odvést a přivést spoustu věcí. Navíc budu mít společnost, protože jsem za mnou přiletí můj velmi dobrý kamarád Martin a na zpět se sveze se mnou autem. Tak jak se těšíš na houpání na trajektu, chlape:-)?

Program mám už teď nabitý k prasknutí a o to je to složitější, že budu mít jen jeden víkend. Takže do něj se mi musí vejít sraz po 5 letech ze střední(so 4.10. večer), který tu dávám dohromady, rodinná akce(ne 5.10. odpoledne), na kterou bych chtěl touto cestou všechny pozvat a taky sraz s naší Hvozdnickou partou(pá 3.10. večer). K tomu bude spousta kafíček, cesta do Ostravy, nákupy a tak dále a rozhodně si to chci užít, takže chci ještě tři dny strávit v Alpách.

Už dopředu se všem omlouvám. Je dost možné, že se s některými z vás nestihnu vidět, ale doufám, že pro to budete mít pochopení a nebude se na mě zlobit. Není to jednoduché, vybrat s kým a kam...a má to být hlavně DOVOLENÁ!!

Takže si všichni poznačte datum a já zase dám vědět, až se termín přiblíží, aby mi někdo z vás, co se chceme vidět někam neutekl:-)

4 komentáře:

Martin a Jitka řekl(a)...

No jasne ze se tesim a to moc . Musim si nakoupit pytliky abych to na trajektu zvladl :) Houpani mi totiz dobre delat nebude :) Kdyztak to preplavu ne?

Radek Hojgr řekl(a)...

Hele pytliky nekupuj, tu jsou v cene ticketu a jsou v kazde kabine... :)

Luk řekl(a)...

no to je jasný věc, je jich tam dost pro oba:-)

Martin a Jitka řekl(a)...

takze budeme zavodit kdo ho naplni driv ok?