pondělí 2. června 2008

Z hecu...:-)

Sice nemám páru o čem psát, ale protože mě tady jedna osůbka docela hecuje, tak vám něco nadatluju, ať si ten človíček může ráno u kafíčka(nebo jiného jedu podle chuti) počíst. A vy ostatní taky:-).

"Pořádnou práci na tebe" , volá na mě Radka skoro každý den, když jdu spát okolo půlnoci a budím se sám od sebe v šest ráno:-). Čím to je, to se asi jen tak nedovím. Na počítači mi běží angličtina...teda zrovna teď jo...ale jindy to je muzika:-). Přitom se hrabu v blogu, nebo odepisuju nějaké emaily , no a to je celá náplň večera. A v práci přeci JENOM chodím celý den:-). Začal mi nový a vlastně můj první pracovní týden v shopinu. Sice tu dnes měli bank holiday, ale i přesto měly skoro všechny obchody otevřeno. Pracovní doba stejná jako v neděli, nikde ani živáčka a celý den dvojnásobně zaplacený! Jenom dneska se mi připíše na konto tolik, na co někdo v Čechách dělá 10 dní:-). Vždycky když si na něco takového v práci vzpomenu, hned mě přejde veškerá bolest v nohách!!

Jak tak koukám, včerejšek a dnešek byl dnem změn. Nejen na mém blogu, ale i na "Leptákovcích". No a včera jsem taky přestavěl svůj pokoj, ale jen malinko. Moc prostoru tu nemám. I když je to největší místnost v baráku, tak tu mám nejvíc nábytku a ten se nedá jen tak proházet, nebo dokonce vyházet:-). Život je o změnách...! Ty nám to spestřují!

Aktualit není mnoho, jen nám tu při pravé straně domu pokáceli všechny stromy, protože tu budou vysazovat živý plot. Mám nádherný rozhled přímo z postele, ale copak je tam nemohli nechat a plot jenom dosázet. My si ten svět nakonec zničíme celej, i když to už se skoro stalo!! Končit se má ale vesele, protože život je pes a proto žít je psina:-). Takže keep smiling:-)!!

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

Presne tak , zmena je zivot . Me by cece zajimali i fotecky mista kde zijes . Myslim tim domecek . Dofam ze mi me prani splnis ,,Dorotko,,