neděle 1. června 2008

Víkend na plno

A máme ho za sebou:-). Zítra je sice bank holiday(místní svátek), ale já jdu do práce. Ale jen na krátko, takže pohoda. Nebudu se nijak zvlášť rozepisovat, ale oba dva dny jsme měli nádherné počasí a dnešní výheň to báječně zakončila. Včera večer jsme grilovali na terase a dnes jsme vyrazili na jeden z našich poloostrovů. Pochopitelně na kole. Je to asi 10 km. Už jsem tam byl, ale dnešní výlet se díky počasí opravdu vydařil a navíc jsem se díky Radoshakum dostal až na samotný konec. Posledně mě zastavila ohrada. Tu jsme ale dneska bez bázně a hany profrčeli. Jen já jsem se málem rozmáznul o další, protože jsem chtěl udělat pořádný smyk a zmáčknul jsem brzdu jak to jen šlo...bohužel tu se nejezdí jenom na levé straně, oni tu mají i na kole prohozené brzdy...:-). Hups...no jen tak tak jsem se zastavil hlavou před brankou, jak jsem letěl přes řidítka. Naštěstí jsem to tanečkem ustál a jen mě to pěkně vyhodilo ze sedla:-). Takže ponaučení...pozor na brzdy, když jsi v Irsku!! No aby jste si mohli udělat obrázek o našem víkendu přihazuju FOTEČKY, které mluví za vše.

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

jojo vylet byl super a ten tvuj tanecni vykon taky :o)))

Martin a Jitka řekl(a)...

No parada a paradni fotky . Hlavne Adams house:) Dodam ze vse co clovek dela s fajn prateli stoji za to . A Radhosaci urcite fajn budou :)