čtvrtek 19. června 2008

Třídní sraz

Kdo z vás se už snažil dát dohromady větší počet lidiček na jednom místě, tak ví, že to není žádná legrace. Chce to hlavně vytrvat a nenechat se vyvést z míry. A protože tu mám spousty volného času a přístup na internet, tak není nic jednoduššího, než se o to pokusit.

Když jsem ještě chodil na základku, tak jsme tam moc dobrou partu neměli...ale s příchodem na střední se to dost změnilo! Asi jsem měl kliku, protože jsem narazil na spoustu fajn lidiček a taky na pana třídního, který na nás sice šel tvrdě, ale byl to jediný způsob, jak nám dostat něco do hlavy:-). Navíc jsme se s ním i podívali po světě, takže fakt super.

Od naší matury uplynulo právě teď 5 let. A protože jsou taková hezká kulatá data oblíbená, je myšlenka třídního srazu na světě. A není lepší přílležitost, než doba mé říjnové navštěvy ČR. Hledání kontaktů na většinu kluků(jediná holka odešla 14 dní po startu výuky:-)) nebylo jednoduché, ale jak píšu, když má člověk volný čas a trpělivost, všechno se podaří. No a navíc mi dost pomohl server Spolužáci.cz, kde jsem získal spoustu emailů a i když některé nebyly správné, časem jsem se dostal k těm aktivním. Pak začaly chodit i kontakty na ICQ a skype a světe div se, už se můžu spojit s každým. Výběr místa nebyl ze začátku snadný. Protože každý měl jinou představu, ale já se na to připravil. Každému se sice nikdy nezavděčíte, ale o to mě to těší víc, že ve chvíli, kdy připravuji finální verzi a začínám s výběrem zálohy, tak se k tomu všichni začínají stavět jako chlapi:-)!

Podle toho, co jsem za tu spoustu emailů vypozoroval, tak se tahle třída vážně povedla. Spousta z nás cestuje po světě, podniká, dokončuje školu, staví, no prostě jeden originál vedle druhého a to je doba od ukončení školní docházky velmi krátká. Dnešní svět zkrátka neklade takové překážky, když jen trochu chcete!! Už sice vím, že se nesejdeme v plném počtu(jeden bohužel musí být v náročné práci), ale i tak to snad většině výjde.

No a pro vás všechny, co se připravujete organizovat sešlost většího počtu kamarádů(je nás ke třiceti:-)), tak mám radu. Obrňte se trpělivostí, začněte včas a dostatečně dlouho dopředu a nikdy neplaťte nic sám a až potom vybírejte peníze...

2 komentáře:

Jana řekl(a)...

takhle se dela mapa na googlu:

http://www.biggestdrawingintheworld.com/drawing.aspx

Jana řekl(a)...

a komentář samozřejmě měl být o článek výš ;o)