středa 4. června 2008

Chyť ho!

Už ráno naznačovalo, že dnešní den bude trochu jiný...bude se něčím lišit...a to se taky potvrdilo. Ještě než jsem odjel do práce přidal jsem na blog počítadlo návštěv(díky za pomoc Radku). A musím říct, že jste mě lidičky mile překvapili!! Teď je tam 27 a to je mnohem víc, než jsem čekal, takže díky, díky a ještě jednou díky za přízeň, snad se tu nenudíte:-).

No a pak mě cestou čekala ta nehoda...V práci to uteklo a blížil se konec. Poslední půlhodinka...jsem v prvním patře a chlapi v ochrance si povídají o skupině dětí v přízemí. Jdu k hlavnímu vchodu, a vidím z přízemí vyjet dva kluky na kole. To se nesmí, ale už jsou pryč. Scházím pomalu dolů, ale je tam ještě jedno kolo... k němu utíkají další tři puberťáci a jeden má v ruce židli. Ta je z naší restaurace. Edward s Vlodkem žhaví vysílačku na plné pecky, ale Vlodek je ještě v prvním patře...stojím u hlavního vchodu a čekám co bude. V tom z poza rohu vyběhne Edward. Záběr jako z Jamese Bonda. Kluk pouští židli a běží směrem ke mě. No a já instinktivně pouštím koště:-) a chytám kluka. Ani to nedalo moc práce, jen jsem ho chňapnul za ruku. Vůbec se necukal, rozbrečel se a začal se omlouvat. Edward jeho a ty ostatní dva pěkně vypucoval. Do centra se už nepodívají...To byla akce!

S Vlodkem jsme ještě tu situaci rozebírali a on mě varoval. V tomhle to tu mají stejně na ... jako u nás! Pokud někoho neuvidím krást a nebudu si na 100% jistý, nemůžu po něm ani šáhnout. On je ochranka a i kdyby viděl někoho jak utíka a za ním někdo volá: "zloděj" nemůže udělat vůbec nic, protože on ho krást neviděl! Nepřipadá vám to postavené na hlavu?? Můžou vás zavřít, že se snažíte zabránit loupeži...ach jo. I tak mi ale řekl, že jsem se zachoval dobře...i Edward mi v kanclu děkoval a dělal vtípky na Vlodka, že je moc pomalý a měl by zhubnout:-).

A fotky zas nemám:-)!!

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

Paaani . Lukas aneb security man :) No jak to ta vidim , do mesice ses v ochrance misti Vlodka nebo jak se jmenuje:)