čtvrtek 26. června 2008

Prostě čtvrtek

Dnes jsem si pro vás celý den připravoval článek o vysloveně negativním dnu, který jsem strávil v práci. Celý den pršelo, bezohlednost lidí nebrala konce no zkrátka a dobře nedá se to popsat ani slovy:-)! Nicméně...okolo osmé vykouklo sluníčko, já to v děvět zabalil a kráčel jsem za nádherného počasí k autu...no a pak ještě večerní procházka s Radoshaky, kteří mě mile překvapili, když v parku u laviček vytáhli tři plechovky piva!!

Může mi tady někdo říct, jak mám potom napsat o celém dni, kdy mě neustále někdo štval:-). Já to prostě už nedokážu!! A tak perfektně jsem si to v práci připravoval:-). No alespoň vám můžu přihodit jednu fotečku z rána. Nestává se příliš často, aby tu kotvil takový trajekt, protože náš přístav je hlavně průmyslový, ale občas se zadaří:-).

1 komentář:

jituliii řekl(a)...

je super mit okolo sebe clovicky, kteri te dokazou vytahnout z bryndy.i kdyz ta brynda je trebas jen spatna nalada:)
hezky den,zdravi jitul