pondělí 23. června 2008

Samá NE...:-)

Není volný čas, není inspirace pro články. Není kam jet, protože není kdy. Není výplata, takže se nemůže utrácet za blbiny. Není nálada, ale není to tak každý den. Nemůžeme se opalovat, protože není hezky a nemůžeme se jet vykoupat, protože nikdo nemá volno ve stejný den.

Víc mě toho nanapadlo, protože člověk tady zkrátka negativně myslet nemůže. A i když jsem dneska měl opět tu svoji jednodenní měsíční periodu, kdy mě štvalo všechno okolo, tak při cestě z práce je to zase v normálu. Žiju tak, abych si i z toho špatného odnesl to dobré:-) a poslední dobou neusínám nikdy se špatnými myšlenkami. A pro po(nebo jak se to píše), už jsem asi přišel na to, proč mi denně stačí(bohatě) jenom 6 hodin spánku...no a je to díky problémům(které nejsou)...ale asi to má takový vliv jen na mě, protože okolo mě pozoruju spousta spáčů:-), kteří je také nemají, přesto si rádi pospí:-). Dřív jsem se v posteli válel a spal třeba 10 hodin. Tak proč ne teď?? Tím že vstanete, musíte jít něco dělat a v mém případě jsem musel posledních pár let jen řešit nějaké problémy...a to se mi nechtělo!! Takže jsem to radši oddaloval válením v postýlce! Teď už to není potřeba...Jediný problém který mám je - jestli bude o víkendu hezky a když ano, tak kam pojedem na výlet?? No řekněte mi, musím na tohle řešení spát 10 hodin:-)?

Žádné komentáře: