sobota 28. června 2008

28 dní

No to je doba, kterou jsem v práci odmakal a měl jsem v tom jediný volný den. Jinak jsem všechny ostatní strávil v zaměstnání:-). Na morálce vám rozhodně nepřidá ani to, že už 14 dní čekáte na výplatu. Nicméně zaměstnavatel už chybu napravuje a pomalu rozdává šeky. Transfer banka, banka se prý nezdařil díky chybě v systému. Podle Marka už měli vypsat šeky všem, ale ke mě se ještě nedostal. Beru to z té lepší stránky...za 14 dní bude už další výplata a tohle neplánované šetření mi i trochu pomohlo:-).

Dnešním dnem startuje můj sedmidenní deníček a proto píšu ještě pár infromací dnes ráno. Po takové šichtě je mi úplně jedno, že počasí posledních 14 dní nepřeje a prostě se někam vyrazí...teplé oblečení, výbava, bič a pryč!!! Už je to nutný a já se dost potřebuju odreagovat. Proto možná oba články o sobotě a neděli uvidíte na blogu až v pondělí ráno. Ještě nevím, ale na zítra večer jsem domluvený s Wiktorem na pivo a nevim kdy se vrátím. To samé(o návratu) platí i o dnešku. Takže až se dám pořádně dokupy, hlava bude zase svěží, budu mít nějaké fotky a především až začnu vnímat svět zase pozitivně(tento týden převládalo více to negativní), tak vytvořím dva články o mém víkendu.

Ještě se vrátím ke včerejšku...poprvé jsem vyzkoušel "change machine". To je zařízení, do kterého nasypete drobáky, ono vám vyplivne lístek a vy si po odečtení 10% poplatku můžete vybrat peníze. Chytrá věcička, prostě to jen vyhodíte na posuvný pás a stroj si to přes nějaké síto uvnitř přepočítá...Každý den nacházím na podlaze peníze...a hlavně centy...za ty tři měsíce se mi v 1,2 a 5 centech naspořilo 8 euro(1euro=100centů), tak si představte, kolikrát jsem se musel ohnout na zem:-). No a nepočítám do toho mince 1 a 2 eura, a bankovku 5 euro...ty hned utrácím, jak je najdu:-)! Ve čtvrtek se mi dokonce na podlaze podařilo najít 20euro!! Nicméně jsem to v dobré víře odnesl do kanclu security a řekl jim, že když se někdo přihlásí, je to u mě, jinak si to nechám...a oni mi to sebrali!!! Zapsali to do knihy a prý když se někdo do 30 dní nepřihlásí, je to moje. No....příště to smetu do svojí "lopatky" a pak si to někde vytáhnu:-). Na svoje peníze si má člověk dávat pozor! A když u toho není peněženka z doklady, aby jste určili, komu to patří, tak nevím, proč se to takhle řeší. Stejně mi ty peníze nedají, jak znám Iry:-).

Dost psaní, jdu si užít víkend a nic mi ho nemůže zkazit!! Tak se zatím všichni mějte:-)

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

neboj vono to zase prejde :o) (zitra muzeme dat masaz :o)

Kruci, ale aspon na chvilku uz by mohlo to slunicko vysvitnout :-(