čtvrtek 5. června 2008

Člověk hloupí neustoupí

A to je pravda do puntíku...! Než jsem nastoupil do práce, dostal jsem za úkol koupit si černé kalhoty a boty. Všechno jsem pořídil, ale v nových botech se fakt nedalo chodit, takže jsem svoje bílé ády přemaloval na černé. To už ale spousta z vás ví. No a protože nás zítra v shopinu čeká důležitá akce(detaily až později), dostal jsem za úkol si koupit(jenom kvůli zítřku) nové kalhoty, protože nemůžu mít kapsáče(které byly až do teď ok) a boty se jim už také nepáčí...no chápete to? Přijde Connor(náš šéf) a začne si vymýšlet hovadiny!! Dlabu na ně!! Boty si ještě jednou přemaluju a kalhoty si půjčím...snad mi Radek pomůže!Přece nevyhodím dalších 100 euro jenom kvůli někomu, kdo v životě nepracoval rukama a neví roupama coby!

Jinak dneska jsme se s Basiou nezastavili...všude samý spillage(vytírání) a večer to korunoval big shit na záchodě! Detaily netřeba psát. To asi pojede dřív čert na bruslích do práce, než si po sobě nějaký Ir uklidí! Chvilku nám pršelo, chvilku svítilo slunko...chvilku lidí jako ... a za chvilku nikdo. Večer nám ještě odnesli naši žlutou značku, co používáme když vytíráme, nebo někde pracujeme. Ale naše ochranka je sehraná parta a stačilo Lukášovi vysvětlit, co se stalo a už to s Edwardem projížděli na kamerách. A přeci...našli pachatele(skupinka holek) a když jim řekli že volají Gardu, donesli i značku. Máme jich málo, takže je to super, že ji kluci našli! Alespoň to zítra budeme mít alespoň o trochu jednodušší. No a pro vás všechny co pracujete mám jeden vzkaz - Pracujte tak, aby pro vás byla smrt vysvobození:-):-).

Žádné komentáře: