úterý 3. června 2008

Přivezli uhlí

Zdravím a pozdravuji. Rozviňte svůj klid a jednejte s extrémní asertivitou. Ti kdo viděli Demolition man s "hvězdným" svalovcem Sylvestrem "Rockym" Stallonem jsou teď v obraze a pro ty ostatním mám už jen krátký vzkaz: "buďte dobří" :-)!! To se časem poddá, nebojte!

Jen co jsem vytáhnul paty z baráčku bylo co fotit:-). Každé ráno si to mašíruju okolo přístavu, ale to už všici víte. Sem tam se objeví nějaká nová loď, která tu nekotví tak často. Jako dnes ráno...i když nevím, jak může tak velká lodička plout oceánem, když je úplně slepá:-). Schválně si to rozklikněte a podívejte se na její jméno...to se asi námořníci pěkně zmazali a koukali přitom na nějakou tu jihoamerickou telenovelu, když o ní zrovna při křtu rozbíjeli šampaňské.

Každopádně jsem ještě v Irsku neviděl žádnou roztomilou uhelnou pánev na které by se místo oveček proháněli bagry s tichým kvílením nožů zakusujících se do skály. Odkupak to uhlí asi vozí? Asi někde z pevniny, ale k čemu...tepelnou elektrárnu jsem tu také ještě nezabáčil:-). Spíš větrné!! Alespoň že někde jdou správnou cestou... u nás by do nich mohla narazit jedna z posledních chráněných hus(nebo tak nějak) a proto je radši zakážem. Zvířata jsou mnohem chytřejší než my. Víte to páni ochránci! A umějí se o sebe postarat lépe, než my samy!! Ale prázdné hlavy nepotopíš, tak proč se rozčilovat:-). Ale zpátky k tématu...protože nebylo kudy, tak jsem musel po molu. A zrovna v tu chvíli ten obrovský bagr pustil plnou radlici do dávkovače pro kamiony...jůůůů, já si to užil! V takových chvílích totiž vždycky fouká vítr proti vám. Ještě v shopinu jsem ze své hlavy sypal uhelný prach:-). Takže rada na závěr - od Esmeraldy se držte dál, ať má na sobě zelené šaty, nebo má v sobě uhlí:-)

2 komentáře:

Martin a Jitka řekl(a)...

zdravim a pozdravuji , uhlicko ve vlasech z tebe udelalo cernovlaseho krasavce vid :) Bud dobry !!!

Jana řekl(a)...

Ahoj, mela bych na tebe jednu otazku.. Jak jsi dokazal zmenit vzhled blogu na jinou sablonu nez tu, ktera je v nastaveni? ;o) Diky za odpoved...