sobota 14. června 2008

Co vás nezabije...

...to vás posílí! Aneb jak si zaručeně zkazit víkend:-). To jsem napsal trochu s nadsázkou, ale znám spoustu lidí, které by moje dnešní situace vyvedla z míry. Buď připraven na všechno, nebudeš překvapený.

Stačí aby můj telefon udělal cink, cink a už vím, kolik uhodilo. Takže se dnešní volná sobota proměnila ve stresující pracovní den. Naštěstí jenom na 4 hodiny odpoledne a večer, protože na Slávkovo přání, přijít do centra už ve dvě, jsem jasně odpověděl NE! A to taky proto, že jsem zrovna seděl s Radkem v trucku na cestě do Athlone. Honil jsem se jako bába na koštěti a dorazil do centra ve čtyři a pět minut. Vystřídal jsem Oskara, který už v shopinu dělat nebude(já to říkal) a začal si užívat poslední dvě akční hodiny, než zavřou obchody. Legrace tam tedy byla, zvlášť když nám holky z jednoho stánku s kosmetikou vylili na podlahu kýbl nějakého olejíčku...no a dostaňte olej z podlahy. Nakonec jsme to místo zabarikádovali a já šel vyčistit centrum. Za půl hoďky naší nečinosti, se shopin proměnil ve skládku odpadů. Irská prasátka opět nezklamala:-). A co jsem celou tu dobu dělal? No usmíval se!! Protože dobrá nálada nevyřeší vaše problémy, ale nasere tolik lidí, že stojí za to, si ji udržet. A to i přes to, že jsem se honil kvůli tomu, že Oskárek si v jednu odpoledne vzpomněl, že mu asi není dobře a potřeboval by vystřídat. Tohle vědět, tak jim řeknu .... no prostě ne:-). Na začátku když jsem makal za Konráda jsem po týdnu onemocněl, oddělal si koleno, že jsem musel chodit s obvazem a přesto s ním nešlo hnout a dost to bolelo... při mém příchodu se na mě Oskar usmíval a na odchodu nasadil big sluchátka a odkráčel. Na příště jim ... :-). Mě to ale z míry nevyvede a mám před sebou ještě jeden volný den. Navíc jsem dostal zase spousty jídla, našel prachy a ještě v pracovní době stihnul nákup v supermarketu...co víc si přát:-).

No a na závěr připojuji něco, co mě dnes ráno hodně pobavilo...

Nejkurióznejší rozhovory mezi dispečery a piloty. Jedná se o opravdové záznamy.

Věž: "Abysme zabránili hluku, uhněte prosím o 45 stupňů doprava."
Pilot: "Co můžeme dělat za hluk ve 35000 stopách?"
Věž: "Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 před vámi."

Věž: "Jste Airbus 320, nebo 340?
Pilot: "Samozřejmě, že Airbus 340".
Věž: " V tom případě buďte tak laskav a zapněte před startem taky ty dva další motory."

Pilot: "Dobré ráno Bratislavo"
Věž: "Dobré ráno, pro informaci, tady je Vídeň"
Pilot: " Chystáme se na přistání Bratislavo."
Věž: "Tady je opravdu Vídeň"
Pilot: " Vídeň?"
Věž: "Ano Vídeň!"
Pilot: "Ale proč? My jsme chtěli do Bratislavy."
Věž: "OK, tak prestaňte přistávat a zahněte doleva."

Věž ironicky k pilotovi, který právě obzvlášť tvrdě přistál:
"No jo, přistání nemusí být žádný tajemství, pasažéři můžou klidně vědět, že už jsou dole."
Pilot: "To nevadí, oni stejně vždycky tleskaj."

Pilot společnosti Alitalia, kterému vyřadil blesk z provozu půlku kokpitu:
" Skoro všechno nám vypadlo, nic už nefunguje, ani výškoměr už nic neukazuje........"
Po pěti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: "Drž už hubu a zemři jako chlap!"

Pilot: "Máme málo paliva. Okamžite žádáme další instrukce.
Věž: "Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru."
Pilot: "Stojíme na dráze 2 čekáme už večnost na cisternu."

Věž: "Po přistání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2, Delta 1 a Oskar 2"
Pilot: "Kde to je? My se tady přeci nevyznáme!"
Věž: "Nic si z toho nedělejte, já jsem tady taky teprve druhý den."

Pilot: "Žádáme o povolení ke startu."
Věž: "Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?"
Pilot: "Do Salzburgu, jako každý pondělí"
Věž: "Dneska je úterý"
Pilot: "To je super, tak to máme dnes volno."

Pilot: "Copak tady není žádný Follow-me-auto?"
Věž: "Negativ, koukejte se dostat na Gate sám!"

Věž: "Vaše výška a pozice?"
Pilot: "Měřím 180 a sedím vepředu vlevo".

Věž: "Máte dostatek paliva, nebo ne?"
Pilot: "Ano"
Věž: "Ano co?".
Pilot: "Ano pane".

Věž: "Oznamte nám očekávaný čas příletu."
Pilot: "Úterý by se mi docela hodilo."


Žádné komentáře: