pondělí 16. června 2008

Adam a Eva

Vážení a milí přátelé. Jak tak poslední dobou listuji na internetu, tak zjišťuji, že pro komunikaci s kamarády a rodinou, nebo pro publikaci názorů, stále více lidí využívá svoje internetové stránky. I když nutno podotknout, že to většině nevydrží déle jak dva roky. Na všech stránkách které jsem otevřel a které byly rozjeté se to zastavilo okolo uplynutí doby dvou let:-). To je zvláštní, že to je většinou i doba odjezdu cizinců ze zahraničí zpět na rodnou hroudu. No ale...

Kde to všechno začalo, neb i já jsem aktivní blogista a pisatel všemožných hemzů, které mají k inteligenci daleko:-):-). K založení svých stránek nás inspirovali a taky trochu přemluvili Radoshaci. A bůh jim žehnej!! Opravdu není lepšího způsobu, jak s vámi všemi na dálku komunikovat. Jednoduše to napíšu jednou, vložím fotky a nemusím psát dvacet emailů!! Paráda...První společný blog s Miškou(Mišáci), který vzniknul v půlce března, už sice neexistuje, ale plynule na něj navázal blog můj(Atomyx). Jenže jak jsem tak pátral po datumech vzniku, tak Radoshaci jsou vlastně takoví prapředci náš všech. Protože našim blogem se inspiroval můj kamarád Martin(Leptákovi), od něj (ale to už jen hádám, takže mě opravte, jestli to není pravda) se inspirovala jejich kamarádka Elíí a od ní další a další... Markee. No a máme tady takovou malou Noemovu archu lidiček, kteří se nebojí publikovat svoje názory a svoji osobnost volně na internetu. Jen tak dál!! Ať zavaříme klávesnice na největší možnou mez, protože každý z nás je originál a nikdo nechce zemřít jako kopie!! Pojďme, pokračujme, blogujme a nenechme se zastavit!

3 komentáře:

Martin a Jitka řekl(a)...

Jojojojo , je to tak jak rikas . A je dobre ze tady takova moznost je :) A jak tak koukam trhas rekord v poctu clanku za mesic :) Myslis ze by jsi zvladl sto???

Luk řekl(a)...

No to bych musel psát asi o úplných nesmyslech...:-). Ale padesátku zlomím určitě:-)!!

Jana řekl(a)...

Bloggerum ZDAR!