pátek 6. června 2008

S politiky netančím

A to ani kdyby to byla sebe hezčí poslankyně třeba za stranu "Erotika pro každého" :-):-). Néééé, nic takového, ale dnes se nám jich pár po shopinu procházelo. A bylo kvůli tomu humbuku habaděj! Samozřejmě že jsem si nové kalhoty ani boty nekoupil. Za těch deset minut, co tam strávili, si ani nevšimli, že tam nějaký Čech zametá, aby si mohl šetřit nějaký éčka do budoucna. Šli jsme před nimi a zametali aby náhodou někdo v kameře neviděl papírek na zemi...a to jsem ještě musel po příchodu pořádně vydrhnout podlahu, protože Oskar...Oskar...Oskar je zkrátka Oskar:-)! No něco jako u nás...umělé úsměvy, všude samé letáky, potřást si rukou s každým na potkání a tak dál. Volte mě...já chci být ještě u koryta a pořádně si nahrabat...všude je to stejné. Tak dlouho si jeden z pohlavářů užíval pohledu kamery, až nedával pozor a vlezl do opačné šachty eskalátoru. Což mělo za následek jeho rychlou cestu dolů...diváky to pobavilo. Jeho pokus o vtipné vycouvání z omylu se ale nepovedl, i když se jeho tajemníci, lobbisté a nevím kdo ještě, smáli až se za břicho popadali. To bylo ale asi jen ze slušnosti, nebo z řiťolezectví:-).

Vůbec nevím o jaké volby se tu jedná, ale bude to mít nějakou souvislost s Evropskou unií. Všude jsou tu nápisy VOTE NO, nebo YES. A u všeho je něco o nějaké Lisabonské smlouvě...nebude to obdoba té neschválené euro ústavy. Jen se pozměnil název...No každopádně nás se to netýká...až půjdou k urnám, tak já budu leštit podlahy:-). Alespoň budu mít klid.

Už jsem vám dlouho neukázal žádné fotečky, ale přestává být co:-). Na zítra mám pár nápadů, jak nepromrhat celý víkend, takže se o ně s vámi určo podělím. Teda pokud nepřijde tajfun, přílivová vlna, nebo tak něco!

Žádné komentáře: