sobota 19. července 2008

Sluníčko na vás...

...vy negativní myšlenky. Alespoň tak bych to dnes mohl říci:-). Šel jsem sice do práce, ale v podstatě celý den na nás koukalo slunce z mraků:-). Lepší něco, než nic! Úplně jasné obloze už asi odzvonilo a tak mám pocit, že opravdové léto nejspíš letos nezažiju:-).

No ale jinak můžu napsat, že dnešní den byl zcela naplněn jedině pozitivním myšlením. Navíc mi po příchodu do práce zpříjemnily den hned dvě věci.

První: Příjdu do kanceláře security a tam hlavní - Edward a náš manažer Steven. Pozdravím a hned se mě ptají, jestli jsem minulý týden nenašel nějaké peníze na zemi. Odpovídám, že ne...ale že asi před třemi týdny jsem našel 20 euro. No a v tu ránu leží přede mnou na stole. "Jsou tvoje" říká mi Steven. Vůbec nechápu, proč jsem si tenkrát myslel, že by si je nechali. Asi to bylo tím, že jsem byl naštvanej, že čekám na výplatu už dva týdny a taky to naše obecné české smýšlení. No jen si to představte u nás?? K smíchu, že by jste přišli, dali na stůl 500kč, že jste je našli a někdo by jen počkal, jestli se o ně nepřihlásí třetí osoba a pak vám je dal...!!

No a druhá věc: Rozumněl jsem jim skoro všechno a normálně jsme se bavili(no né že bych odpovídal plynule, ale šlo to - něco tu smrdí, co:-)?). Někdy máte zkrátka den, kdy reagujete a rozumíte všemu a někdy to zas vůbec nejde. Nenacházíte správná slova a jenom kýváte hlavou jako blbec(proč jako - někdy:-)).

No a ještě krátký komentář k fotkám - škoda že jsem nestihl vyfotit všechny pohromadě. Ještě včera jsme měli v přístavu dva tankery a tyhle dvě krasavice. Vypadalo to fakt super, protože přístav není velký. No a druhé foto - naši sousedi si zřejmě pořídili psa. A tohle zvědavé štěně nás ihned po našem příjezdu přišlo přivítat(nemají tu vjezdová vrata, takže si lítá kde chce). No zkrátka mazel chlupatej a hravej:-). Hned jsem si vzpomněl na toho našeho rošťáka Badíka, když byl ještě malinkej:-).

Žádné komentáře: