středa 30. července 2008

Víkend pokračuje

Tenhle článek je poslední, který dnes uveřejňuji, takže jestli jste ho někdo začal číst hned, tak STOP! Musíte o dva zpět, tam je začátek románu na pokračování…

A začnu tam, kde jsem skončil. O půl sedmé ráno se mi tedy z postele rozhodně nechtělo, ale stačila studená sprcha a bylo to v poho. Startuje další krásný den(obloha opět bez mráčku) a já vyrážím na rodinná setkání. Nejdřívě za babičkou do Pardubic, se kterou se po snídani vydáváme ke strejdovi Radkovi a Jitce. Na oběd jedu ale ještě kousek dál, do Chrudimi, kde mě už očekává teta Zdenka s Mirkem. Všude jsem si výborně popovídal a můžu pokračovat. Zpět do HK…

Tam mám už domluvené kafčo s Tomem a jeho přítelkyní Jířou. Známe se už od dětství a vždycky si máme o čem pokecat! Navíc teď ještě připravujem třídní sraz po pěti letech ze střední na říjen. Na chvíli nám v kavárně ještě dělá společnost kamarádka Hanka, se kterou potom vyrážím na procházku po HK a následně do kina. Romantická komedie „Jak ukrást něvěstu“ je opravdu pohodový film, který můžu doporučit na relax! Kino končí okolo deváté a my ještě na chvilku kecáme na střeše shopping centra. Mě už ale zmáhá únava, takže se Hance omlouvám a vyrážím k domovu. Tam nakonec ještě potkávám mého nej kamaráda Martina „Leptáka“ a dáváme se do řeči. Na párty nebylo kdy kloudně pokecat a proto si sahám na poslední zbytky sil a otevíráme na naší zahradě ještě jedno pivo. Přidává se k nám ještě bráchova přítelkyně Denisa. Výsledek – do postele lezu opět okolo půl jedné totálně vyčerpaný. Naštěstí ráno vstávám až v osm.

A je tu závěr…poslední den, ale vůbec si to neuvědomuji! Program už mám volnější… dopoledne se na chvilku stavuji u Martina a Jitky. A pak vyrážím na oběd s mojí bývalou přítelkyní a kamarádkou Luckou. Jako vždy řešíme naše oblíbená témata, ale to nechám tajné. A protože je počasí stále úžasné, zvu ji i na výlet do Lodína(koupaliště), kam se chystáme odpoledne s Martinem a Jitkou. Nejdřív se ale musíme oba na hodinku rozdělit. Ji čeká kamarád a mě návštěva toho našeho chlupatýho rošťáka Badíka. Chci zase poděkovat novým majitelům, protože se o něj perfektně starají a o mě skvěle pohostili! Díky, díky a ještě jednou díky. Škoda, že člověk nemůže vidět do psí duše, jestli si vás pamatuje…Ale přivítal mě, jak nejlíp uměl. Řádil se mnou asi 15 minut! Je to prostě živel. Rozloučili jsme se, já nabral všechny do auta a jelo se na koupálko – opět paráda! Počasí úžasné – co dodat. Návrat tak okolo šesté. Všechny jsem zase vysadil, rozloučil se a stavil se ještě v Hradeckém bowling baru zamluvit salonek a dráhy na podzimní sraz třídy. A pak přišlo další překvápko…stavil jsem se v MacDonaldu…před odjezdem jsem na tom ujížděl, ale takový hnus jsem dlouho nejedl!! No jo vývoj nezastavíš. Rozloučil jsem se s Martinem a Jitkou(u kterých jsem se zase stavil) a vyrazil na poslední schůzku s mým bývalým šéfem Martinem(aby byla zase nějaká změna ve jméně). U něj doma na zahrádce bylo báječně a jsem rád, že jsme si spoustu věcí vyříkali a příjemně si pokecali. Půl desáté, rozloučení a poslední akce…noční focení HK. Nové autobusové nádraží a zrekonstruovaný pivovar na sídlo krajského úřadu. Stálo to miliardy ale výsledek stojí taky za to. Můžete posoudit v galerii fotek na konci.

No a byl konec…do postele se dostávám o půlnoci a vstávám ve čtyři ráno. Vlak do Prahy mi totiž odjíždí v pět, abych stihnul letadlo, které odlétá o půl dvanácté. Vždycky se radši nechávám rezervu!

Podtrženo sečteno – odjížděl jsem psychicky zničený, ale fyzicky odpočatý a vracel jsem se přesně opačně. Od čtvrtečního rána, do pondělního večera jsem naspal 18 hodin(v letadle a busu se prostě nedalo). Viděl jsem skoro všechny, na kterých mi v životě nejvíc záleží! Bohužel ne moje rodiče, protože byli na dovolené, ale to si vynahradíme na podzim! Zkrátka tohle byl ten nejlepší víkend, který jsem za posledních několik let zažil a odjíždělo se mi z těžkým srdcem.

A tady jsou FOTA z posledního dne.

1 komentář:

Martin a Jitka řekl(a)...

A potvrzuju ze ten vikend stal za to!!!!!