neděle 20. července 2008

Batman Forever

Neboli Batman navždy. Do kin právě přichází další díl, pro některé oblíbené, pro některé zatracované komiksové série o netopýřím muži. A protože i já patřím do kategorie lidiček, kteří mají rádi akční žánr a především scifi, tak mi tahle skutečnost nemohla uniknout.

Když jsem poprvé jako malý kluk viděl první celovečerní film Batman, kterého ztvárnil herec Michael Keaton, byl jsem unešen a stále mám první díly velmi rád! Mají v sobě zvláštní temné kouzlo a na tehdejší dobu náročné a nevídané triky:-). Keaton si zahrál ještě v dalším filmu o tomhle černém rytíři a poté ho vystřídal Val Kilmer a po něm George Clooney, kterému hrál padoucha ve filmu s názvem Batman a Robin dokonce Arnold Schwarzenegger. Tenhle díl byl ale podle mě nejslabší ze všech. A na dlouhou dobu také ukončil filmy o Batmanovi.



Až přišel před několika lety návrat netopýra na plátna ve filmu Batman Begins. Který vypráví o úplném začáku. Zkrátka jak se zrodila legenda. Hlavní role Christian Bale. Vedlejší role Gary Oldman, Morgan Freeman. Byl to nejlepší Batman, kterého jsem kdy viděl! Odcházel jsem s kina s pocitem, že se zase někomu něco jednou povedlo. Zpracování, efekty, obsazení - perfektní a tvůrci si nastavili laťku hodně vysoko. No a podle ukázek nového filmu s názvem Batman - The Dark Knight se jim pokračování asi úspěšně povedlo a herecké obsazení zůstalo stejné(to je podle mě velice důležité). Začínám zvažovat, že si na něj tady zajdu:-) Něčemu bych snad i rozuměl:-). Do kin přišel tento pátek:-).

Žádné komentáře: