pátek 4. července 2008

Pátek

Aneb jak se definitivně odrovnat na víkend:-). Ranní probuzení v šest hodin a pocit jako má přejetý ježek na silnici:-). Ne že bych věděl jak se může cítit, ale tipuju. A představa, že celý volný víkend prostonám mě nijak nenadchla.

Vzbudil jsem se s lehkou virózou a to jsem musel odpolko do práce. Pátek má zvláštní nádech. V podstatě máte celý den volný, jen o půl třetí musíte vyrazit z domu. Je to jediný den, kdy jezdím o hodinu dopředu kvůli pátečnímu trafficu. V práci trávím čas od půl čtvrté do devíti a pak už jen víkend. Který určitě zase vyplním cestováním. I když to bude nejspíš něco lehčího, necítím se dvakrát nejlíp a proto to bude chtít něco na dobití psychické i fyzické energie. Snad vydrží počasí. I přes to, že se v poledne zatáhlo, nepřestávalo být teplo a vítr foukal jen trochu. Avšak nechval dne před večerem...alespoň že teď už neprší:-). Návrat domů o půl destáté večer patří k těm příjemnějším částem dne, zvlášť máte-li před sebou víkend.

Jinak den probíhal normálně, jen Marek má trochu problémy s aklimatizací a zdá se, že on taky nebude ten pravý. Ale dejme mu ještě čas...třeba se to časem zlepší. Já byl prvních pár dní taky pořádně vyjukanej:-).

No a tím končím svůj sedmidenní deník…psal jsem jenom o tom, co se stalo během dne a snad to nebyla taková nuda, jak jsem si myslel, že bude. Na závěr má být nějaká pecka a taky bude:-). Jedna moc a moc důležitá věc, která se sice nestala v tomto týdnu, ale nemohl jsem o ni psát. Někteří už o tom vědí a ti druzí se to doví z následujícího článku.

Žádné komentáře: