pondělí 14. července 2008

Jedna rána do palice...

...kterou jsem odstartoval svůj další týden v práci. Hned při první vizitě na toaletách jsem si potykal se sušákem na ruce a neptejte se mě jak:-). Boule na hlavě jako golfový míček. To jednoho nepotěší, na druhou stranu, by mohlo být hůř.

Pěkný začátek, ale tak trochu jsem to čekal. Ráno jsem se hrabal z postele jako medvěd po zimním spánku(jestli mají taky postele, to nevím) a celý den nebyl o nic lepší. A přitom 13. bylo včera...héééj, ale to je vlastně jen v pátek, takže nevím. Prostě den blbec. Znáte to když vám všechno padá z ruky a už by jste se nejradši viděli doma, nebo kdekoliv jinde, ale hlavně ne v práci:-).

Dnes jsem přemýšlel, co mi tu nejvíc chybí...pár věcí mě napadlo, ale rychle jsem na ně musel zapomenout, jinak bych se naštval a za pár týdnů by jste mě měli doma:-). Všude chleba o dvou kůrkách, tady je však o něco tvrdší(tak ze třetího dne:-)), zvláště pro cizince! Je to jenom krátké zamyšlení a menší článeček k dalšímu malému výročí. A to jest...? Přesně pět měsíců uplynulo, kdy jsem(tenkrát ještě jsme) udělali naší rodné hroudě pá pá. Letí to, co:-)?

1 komentář:

Jana řekl(a)...

Chce to výdrž a pevnou vůli, kterou já nemám. Skučím po třech měsících nekonečnýho flákání ;o) Ségra přítele odlétá se svým přítelem do Irska za dva dny... Jsem zvědavá, jak moc se budou její zkušenosti lišit od těch tvých. Moc asi ne-e.