úterý 8. července 2008

Jen krátce...

...se vrátím k dnešnímu dni. Ráno cvičení s Radkem. Počasí nádherné celý den. V práci pohoda a ani trochu jsem se nehonil. Několik zpestření během dne, včetně doprovodu pojízdného výtahu, který jsme se snažili dostat do centra okolo třetí. A protože bezpečnost především, motalo se nás okolo něho celkem 9, aby ho náhodou nějaký Ir " nepřehlédl". Za celý den jsem si výborně popovídal jak s Nathanem, tak s novým borcem v ochrance, Viktorem. Je to Litevec, takže jsme mluvili anglicky. Večer se blížil a moje pracovní doba pomalu končila. Dostal jsem dvě obroské tašky jídla a odnesl si je do kantýny, jako pokaždé. Odvozil jsem kartony a pytle z prvního patra, jdu dolů, že si přerovnám jídlo do plastových boxů a ejhle!! Všechno jídlo mi z kantýny kdosi sebral...no ne kdosi, ale nejspíš ta parta irů, kteří celý den dělali, že pracují na tom výtahu! Bohužel jsem jim to neměl jak dokázat, ale nikdo jiný to udělat nemohl. Motali se celý den okolo kantýny a ani mě nenechali v klidu poobědvat. Prostě co si člověk nehlídá, to nemá ani tady:-). Keep smiling ale to by naštvalo každého! Takže si jdu schrupnout, ať se zítra probudím také do krásného dne:-)!

Žádné komentáře: