středa 2. července 2008

Středa

Aneb malé radosti uklízeče ve velkém Irsku:-). Neuvěřitelné se stalo skutečností a nám se do Galway vrátilo hezké počasí...uvidíme na jak dlouho:-). Nicméně ta změna sebou přinesla(alespoň pro mě) únavu a vyčerpání v práci. Po psychické stránce jsem se cítil v poho, ale nohy mi od půlky dne zkameněly a nedalo se s tím nic dělat...

Ale od začátku...ve středu začínám stejně jako včera, takže od 11.15 do 20.00. Ale už podruhé jsem vyrazil z domu v děvět! Tentokrát s Radkem, který si vyzvedl auto u Radky a pak jsme spolu zaparkovali v přístavu a šli do banky(pro moje peníze). Na dnešní ráno jsem totiž naplánoval malý nákup. Jsem tu už čtvrt roku a do mojí outdoor výbavy jsem si nic nekoupil ani nepamatuju. A taky jsem si chtěl udělat RADOST!!. Jenže...

Banka otevírala až o půl jedenácté a my přišli o půl desáté:-(. Co teď...? Radek mě zachránil. Měl něco u sebe, takže jsme jen prohodili výběr peněz s nakupováním. V Galway není moc míst, kam jít...tak dva, nebo tři obchody s outdoorem. Nejdřív do toho většího a pak do měnšího, abych si všechno porovnal. Se mnou taky někam vyrazit na nákup...to je o nervy...co Radku:-)? No ale... v jednom jsem pořídil boty značky Merrell s Gore-tex vložkou a Vibram podrážkou a v druhém batoh střední velikosti(30L) od The North Face. Naprostá špička(ten pocit při koupi)!! To jsou ty malé radosti, pro které se vyplatí překousnout i spoustu nepříjemného.

No a pak jsem šel do práce...kde jsme celý den měli vystaveného Mini Coopera... to je všechno:-):-)! Pomalu se blíží konec mého deníku a pak už zase začnu psát o nudných blbostech, jako dřív(ne že by deník byl nějak zábavnější:-)).

A hodnocení dne na mojí stupnici... číslo 7...i když jsem celý den chodil jako polozdechlý leguán:-).

Žádné komentáře: