středa 16. července 2008

Čokoláda - lék na všechno

Není lepšího probuzení, než když v polovině července odhrnete ráno závěs a zjistíte, že se !zase! musíte obléknout do teplého, nepromokavého oblečení. A nebo jít tak, jak vás pánbůh stvořil, protože tak se chodí do sprchy:-). Nicméně bych s tím měl možná problém v práci. Leda že bych si vršek těla nastříkal na zeleno a nohy na černo. Pak by si toho tady možná nikdo nevšiml(při jejich inteligenci:-))

No a další studená sprcha příjde ve chvíli, kdy si otevřete váš irský bankovní účet a zjistíte, že váš zaměstnavatel se sice pochlapil a výplatu poslal tak, jak slíbil, ale zapomněl jaksi proplatit asi deset hodin přesčasů. No a abych tomu nasadil korunu, tak náš daňový úřad s velkým "D" mě sebral z výplaty ještě víc než minule - skoro polovinu. Trhal bych v tu chvíli všechno, co by mi přišlo pod ruku. Naštěstí počítač není z papíru:-). Podle všeho mi to ale vrátí, až budu zařazen do systému, což už se stalo, takže už aby to bylo. Já zkrátka musím být vždy něco extra!! Proto radím všem cestovatelům za prací - vždycky si všechno pojistěte dvakrát a nevěřte prvnímu Irovi, který vám říká, že to v naší firmě nepotřebujte. Ale chybama se člověk učí:-).

Ráno jsem tedy vyrazil do práci v posmutnělém stavu...co by pomohlo?? No čím se obalují nervy? Čokoládou...a když už mi poslali alespoň nějaké peníze, tak to řádně oslavím a nacpu se!! Takže jeden ranní muffin a čokoládové prsty se sušenkou, které jsem požíral asi do jedné(v krabici jich je asi 30), mi náladu držely v neutrálním stavu. Nicméně všechno jednou dojde. S posledním prstem propadám beznaději a vymýšlím plán, jak se vrátit domů a kde si najít práci za slušnou výplatu...Malinko přeháním, ale sem tam vás to napadne, když to negativní převáží to pozitivní.

No a k večeru jsem přišel na to, co je největší zbraní každého z nás...schválně zkuste hádat...no?? No je to přeci úsměv!! Nejsilnější dělo proti negativitě vaší mozkovny!! Večer jsme si totiž zase dobře pokecali s Lukášem z ochranky a taky z Nicolasem. Zasmáli jsme a já musím říct, že se mi teď zase těžko píše o negativních věcech, i když je mám podvědomí...Keep smaling together:-)

2 komentáře:

Martin a Jitka řekl(a)...

Chlape nikdo tady v cechach si nedokaze predstavit jak to tam je asi tezky . Ale vsichni ti tu fandi a i kdyz to asi nechapes tak i zavidi :)) Takze si kazdy rano dej cokoladovou terapii a drz se brachu . Za chvili ti tam prijedu udelat prohlidku :)))

Radek Hojgr řekl(a)...

Tak jsem ti to dneska trosku zjistoval - vsechy ty penize co ti bernak sebral dostanes do puntiku zpatky. Jde o tzv. emergency tax, kterou berou proste kazdemu dokud nejsi zaregistrovany v jejich systemu. No celkem ti zavidim tu dalsi vyplatu - ono tisic euro navrch se asi pozna co? Nebo se mylim? :))) To bude teprve cokolad - na celou zimu... :)))