pátek 4. července 2008

Změna

Správně se říká, že změna je život. Dává nový impuls, nový rytmus do života. A pokud vás nějaká napadne, měla by se uskutečnit co nejdřív, protože ta nejlepší reakce může být jenom spontální a raději bychom měli litovat toho, co jsme udělali, než toho, co ne. Tuhle story píšu z předstihem, protože jsem slíbil, že ji uvedu na svůj blog teprve ve chvíli, až se to všichni co je to pro nějak důležité, doví od těch správných lidiček.

Není tomu tak dávno co jsem přišel jednoho večera z práce a Radoshaci mi nabídli procházku na které mě překvapili třemi plechovkami piva. Sedli jsme v parku a u zlatavého Heinekena jsme si povídali. Do detailů nebudu zabíhat, protože je to jen jejich osobní záležitost, ale jejich rozhodnutí bylo jasné. Sešlo z původního plánu, vrátit se z Irska až příští rok na jaře! Návrat bude už v půlce letošního srpna, to znamená za měsíc a půl. No…dostali mě, to se musí nechat, ale už jsem si zvyknul na náhlé změny v plánu. Koneckonců se jim nedivím! Kde jsou ty časy, kdy jsem se nad místními lidmi a jejich způsobem života rozplýval. A teď…? Oni už tu jsou rok a mají na takové rozhodnutí právo. Já to ještě budu muset chvilku překousnout, protože za tím co chci si půjdu tvrdě a i když mi není někdy do zpěvu, tak rychlost, kterou tu spoříte je třikrát tak rychlejší než doma.

Pro mě z téhle situace vyplývá, že tu zůstanu sám a že si tudíš musím najít nějaké ubytování. One single bedroom bude v pohodě stačit! A podle všech náznaků půjdu asi do Galway. Sám jsem si už domluvil jednu prohlídku a druhou mi možná zařídí Radek u jeho kamaráda Poláka Tomka, který někoho hledá. Podle prvního odhadu to vypadá dobře a vyšel by mi vstříc i časově, protože Láďa nám zařídil že můžeme v domě zůstat až do 15. srpna. To je moc fajn, protože když je hezky, tak je v domě s terasou nádherně! Všechno bude jasnější až po prohlídkách bytů a určitě o tom napíšu na svůj blog.

Na závěr bych chtěl jenom říci, že ať už uděláte jakékoliv rozhodnutí, tak je pro vás správné!! A i když to nějakým způsobem ovlivní život lidiček, které máte okolo, tak to musí pochopit. Je to přeci váš život! A proto musím téhle dvojici popřát hodně štěstí dopředu, stále jsem jejich velkým dlužníkem a doufám, že budeme v kontaktu i po jejich návratu. A že taky napíšou zase něco na blog:-)!!!

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

jojo zmena je zivot... :o)
V kontaktu urcite zustanem, ale s tim clankem na blog uz to bude horsi.... i kdyz to pocasi :o( asi budem muset prolezet cely vikend v posteli, tak snad neco napisem :o)